Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 9, poslední: 28.7.2023 7:43:0670790.Nejede nebo nestartuje
Dotaz na zkušenosti, zda někdo zažil něco podobného. Po té co jsem složil svou 634 se začal objevovat následující nešvar: V momentě, kdy musím je motor víc namáhaný (kopec, větší rychlost a odpor věru, více plynu) tak s pravidelností strácí tah. Jako by měl vždy na pár sekund někdo chytl za prdel a na pár sekund opět pustil.
Poprvé se to projevilo v kopci (na 4. se to projevuje, na 3. to jede s lehkostí). Následně s dcerou první výlet cca 80 km, vracím ne nešťastný pač na rovince pod 80 km/h se nedá na 4. jet - stále se to projevuje. Nejdříve jsem objevil, že podchází výfuk u spoje koleno / válec. Následně se projevilo podcházení hlavy a válce. Po přetažení vše v pohodě - i na dálnici na plný plyn bez problémů.
Včera jsem ujížděl před bouřkou, takže po rovinkách opět přes 100km/h a opět se ztrácení tahu projevuje, ale těsnosti výfuku, hlavy i válce - vše OK. Tak už nevím.
Ještě jedna záhadnost - neustále se mi povoluje matice kolene výfuku. Ale konkrétně včera byla přetažená a i po dojetí bylo vše OK.
Na zadírání se mi to nezdá, pač po přeřazení nebo ubrání plynu to vymizí. Mám hlavní trysku 115 (zatím jsem s tryskama mnoho nelaboroval), a vzhledem k větší námaze motoru (kopec, větší rychlost) je značně otevřený plyn a mohla by to ovlivnit HT. Myslím že netěsnosti válec, výfuk, hlava to spíše umocnili, ale nebyla to ta hlavní závada.
Ještě můžou být nakouřené indukční cívky. Když seřízení nepomůže, zkus je vyměnit za jiné. [Pajka] (28.7.2023 7:43:06)
No benzín se určitě dotýká dobře stěn nádrže, hadičky a karburátoru, ale jde o to jestli dobře dotíka (nebo spisovně dotéká) do karburátoru, to bych asi zkontroloval. Já párkrát upravoval tu gumičku, vyndal jsem ju a provrtal trošku větší dírky, když gumička v kouhoutku nabobtnala. [HonzaBK] (27.7.2023 7:02:53)
Dotýká ti dobře benzín? [Ota] (24.7.2023 10:15:04)
Dříve se tato závady projevila vždy když jednoznačně podcházelo koleno výfuku. Tentokrát to tak evidentní nebylo, včera jsem to byl ještě projet a po příjezdu se projevilo podcházení hlavy- Hlava přetažená a vše je OK. Hlava asi bude na srovnání už ji přetahuji po několikáté - možná budou vytahané i závity. [drbik] (24.7.2023 7:24:28)
Je to v plneni smesi, asi je to moc bohaty, zkus mensi trysku. [Jawar] (23.7.2023 13:06:39)
mna neskutocne potrapil vzduchovy filter... je v poriadku? [janci] (23.7.2023 8:15:09)
Pardon, tak to s tím plynem jsem přehlédl - takže po ubrání se to navrátí.
Ještě dvě možné příčiny - přicpaná hlavní tryska (pravděpodobnější) či přicpaný výfuk/rozsypaný klingerit (to jen tak okrajově pro formu). Každopádně svíčky prásknou, jestli je zakopanej pes ve směsi.
[Stíví] (22.7.2023 19:07:20)
Když ubereš plyn na cca 1/2, vrátí se výkon? A ztráta výkonu přijde hned s plným plynem nebo až za nějakou dobu?
Osobní tip chudá směs, někde to saje faleš - příruba karbu, gufero na klice... Koukni na svíce a poděl se o barvu.
[Stíví] (22.7.2023 19:03:47)
Přívod paliva jsi kontroloval? Může to dělat špatná hladina, nebo malí přítok benzínu. Jakou barvu mají svíčky když se to projevuje? [PB] (22.7.2023 10:23:35)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 13.5.2024 3:59:54