Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Cena renovace kyvacka [Jefo](17.11.2020 20:50:36)
Příspěvků: 42, poslední: 24.11.2020 8:41:0268195.Informace
Zdar.
Kolik si cca učtujete za renovaci velké kývačky (250/353 ).
Bud práce na hodinu nebo jako komplet.
Taky záleží na tom jakou GO má kdo na mysli. GO kývačkové motorky, kdy zákazník doveze uloženkové kartery je jiná práce jako s kartery z malotraktorku, kde sedím hodiny a hodiny a dotvarovávám chybějící díly z hliníku (jako přepážky, uložení šroubů, vyřezané a vylomené (někdy kladivem vymlácené) části karteru,.....). To máš 20-30 hodin jen to vrzne,... [Dolin] (24.11.2020 8:41:02)
mimochodem kamarád brousil u Padalíka aerovku a zkurvili mu ji. Nedokázali to pořádně ustavit a vyrobili oválný válce, do X; na měrovým středisku nám dalo dost práce zjistit proč ten motor tak tluče. Každej holt má špatnej den... mám za sebou odhadem padesát motorů a statisticky Padalík vítězí. [Kosťa] (23.11.2020 19:03:09)
Když jsem byl naposledy u Baška, měl na vrátkách otevírací dobu dvě hodiny v týdnu (myslím úterý od dvou do čtyřech, nebo něco podobného) a i když mimo tuto dobu byl doma (viděl jsem ho jak přišel asi z nákupu), prostě neotevřel. A za týden, když jsem si dal pozor a přijel v jeho ordinačních hodinách (mám to 50 km tam a 50 zpátky), vyslechl jsem si litánii o tom že mám kliku, že za týden začíná léto a on jede dělat na chalupu a možná začne zase brousit na podzim, a co tam tahám za šrot, že to nemá ani cenu brousit, dyk to je omlácený... a tak. a cena byla stejná jako u Padalíka. Tak co. [Kosťa] (23.11.2020 18:59:26)
Jmenuje se Lopaur to jen tak na okraj :D A záleží, jestli mluvíte s ním, nebo s jeho manželkou. On je ochotnej udělat vše, ale jí v prodejně potkat nechcete... Mě tam dělal výbrus na 4válec MG a bez problémů. Nejdřív jsme se domluvili, jaký písty mám koupit, podle toho mi to vybrousil a jezdí to jak má.. [Vesnican] (23.11.2020 16:54:32)
Lapour mi dělá výbrusy na OHC a různý předválky a zatim spokojenost. [Kuba z Neve] (23.11.2020 11:44:22)
lapour u mne teda nevzbudil zadny nadseni bylsem tam s hlavou na nortona a defakto mne vyfakoval ale treba jawu zvladne v pohode. [Free] (23.11.2020 11:28:58)
Ještě mě napadl Lapour v Hradci, dělali mi tam cca před 10 lety dost práce na Hondě, nové vložky, výbrus, oprava hlavy a byla to celkem taky v pohodě. [Sukin] (23.11.2020 11:01:19)
A Bašek teda nedělá už vůbec? Já jsem u něj byl naposledy tak před rokem. [Vesnican] (23.11.2020 9:15:09)
Klikovka i výbrus válců Velorex 350 u Padalíka najeto už cca 32 tis. km, bez problémů. Okolo mě všichni jezdíme na klikovkách a výbrusech Padalík a zatím jen jeden problém, který podle mě kamarád udělal při montáži (těsnější pístní čep na ojnici 250 s pouzdrem ne s jehlama a on to nepřestružil ani nevratil). Následné zadření pístního čepu a Padalík i přesto reklamaci uznal a dal novou ojnici. Takže spokojenost. Vždy vezu i vyzvedávám osobně cca 100 km, udělám si výlet, vykoupu se na Nových mlýnech navštívím nějaké známé okolo apod.. Další výbrusy a klikovky na moto u něj pérák, pionýry, kývačky panelky apod. (ne všechno moje) [HonzaBK] (23.11.2020 7:20:48)
jj učitel z hudebky pan Moláček co dělal klikovky. Dobře dělal. Naštěstí po něm zůstal brácha, i když ne v Hradci.
a Sukinovi, mám stejné zkušenosti a stejný přístup. AHRA dělala bezchybně dokud to dělal Rathouskej osobně doma v garáži. pak najal lidi a já dostal dvakrát kloktavej výbrus... tak jsem šel k Baškovi ,ten de facto skončil, tak holt Padalík.
[Kosťa] (21.11.2020 19:17:25)
Nějaký pán ve Fomě mi cca před 12 lety dělal klikovou, tak usuzuji z toho co píšeš, že to byl ten pan Moláček. [drbik] (20.11.2020 17:30:46)
Ahra- dlouho trvá, dost často se něco nepovede, ceny střed. Padalík - termíny rozumné, zatím jsem neměl reklamaci, ceny střed. I když to mám 150 Km řeším to u Padalíka. [Sukin] (20.11.2020 10:38:01)
Drizhalovi to dělají po Moláčkovi, co to dělal ve Fomě. po domluvě dělají i servis motorek. Web pode mnou. [Vesnican] (20.11.2020 10:04:29)
Dřízhal https://www.motorenova.cz/ [jc3] (19.11.2020 16:53:43)
Já zase preferuji toho stréca, ktrému se nedá dovolat. Stréc má asi jiné podmínky nejen u brusičů. Sice než mi vezme motor do kompletní GO trvá to dlouho, u jsem si na to za ty roky zvykl, ale má to přes remcání hotový cca do měsíce dle stavu. Používá díly co vyhrabe z beden na burzách a vidívám ho na nich se šuplerou v ruce. Z asi 10 motorů jedna drobná reklamace, starý praktik, který má spoustu klientů a lidi z ulice bez doporučení nebere. A cena? [Banak] (19.11.2020 12:03:42)
Pro mě je to naopak velké plus, že Padalík dělá "průmyslově". Mnohem radši zaplatím pár stovek navíc, s tím, že v jasně dané pracovní době dovezu věci paní na příjem, tam mi řeknou, kdy bude hotovo a vždycky si to v daném termínu zas vyzvednu. Než nahánět nějakého stréca, kterému se nedá dovolat, protože je v dílně a když za ním dojedu, tak zrovna v dílně není... To samé absolvovat při vyzvednutí věcí, s tím, že termín dokončení se různě protahuje, protože je na to sám a když do toho něco vleze, tak nedělá... Za mě už teda "šikovné důchodce" ne. [Jad] (19.11.2020 9:52:37)
nevím, dlouho jsem tam nebyl... dvakrát mne zklamal kvalitou a tak radši ta Morava. Dřízhalovy neznám, kde jsou? Mně to dělá jeden důchodce, reklamu mu dělat nebudu, má toho i tak dost; jako všichni co něco umějí a neúčtujou si totální raketu. ale rozšířit si portfolio dodavatelů není špatný [Kosťa] (19.11.2020 8:52:12)
Kosta: A jaký má Rathouský termíny? Válec na zetku mě u něj ležel asi půl roku a pak jsem to odvezl k Baškovi. S klikama chodím už jen k Dřízhalům a taky bez problémů. [Vesnican] (19.11.2020 8:33:24)
jojo. pak ho to přestalo bavit, koupil chalupu, míra jeho blbejch keců přerostla přes moji toleranci podporovanou tím že opravdu uměl (umí?). A nakonec finanční stránku převzala jeho dcera, znásobila ceník, tak radši 2x ročně vezmu auto a udělám si výlet na Moravu k Padalíkovi, popřípadě urgentní věci šoupnu k Rathouskýmu. [Kosťa] (19.11.2020 7:34:19)
Do Třebechovic, to myslíš k Baškoj ? [M.L.] (18.11.2020 20:27:25)
jj, Padalík je dobrej, ale průmyslovej - takže dělá dobře na běžícím pásu a má režii, daně, dovolený pro zaměstnance, vytápění haly,.... někteří představitelé vymírajícího druhu to dokážou i bez toho. ostatně před dvěma lety jsem jezdil pro výbrusy do Třebechovic za dvě stovky plus pístní sada na válec. [Kosťa] (18.11.2020 17:26:21)
červenec 2020, generálka klikovky 634 u Padalíka byla 4200Kč, středový ložisko NTN Japan vlastní, dovoz i odvoz po vlastní ose. [pračlověk] (18.11.2020 16:12:44)
Krizoň: však si rozumíme, jen to každej berem jinak [Marlboro] (18.11.2020 15:57:00)
Kosťa: jasně, počítám, že prostředník to taky nedělal za děkuju, to je holt daň za "lenost". Na druhou stranu, pokud bych posílal Padalíkovi a výbrusy by opravdu stály 2000, tak když si přičtu poštovný, tak mě to vyjde na to samý. [Marlboro] (18.11.2020 15:46:25)
Marlboro: Ja to chapu jak to myslis, ale takhle nemuzes delat cenovou kalkulaci, michat dohromady svuj cas (jakozto renovatora) a cas subdodavatele.

Pokud mi subdodavatel Hadravek podle ceniku slibi doutniky za 4900 a kolena za 2000, tak to je pro me dana cena, a nezajima me kolik z toho je jeho material a kolik jeho cas.

Tech 100 hodin krat moje hodinova sazba je proste jeden z nakladu, ani v nejmensim to nevyjadruje celkovou casovou narocnost renovace motorky. Jasne ze tam jsou prostoje kdy cekam az mi subdodavatel doda to a tamhle to, ale tyhle prostoje nemuzu ucutovat zakaznikovi, v tomhle case delam neco jinyho na jinym projektu a zaplati to nekdo jiny.
[Krizoň IV.] (18.11.2020 15:39:42)
Krizoňovy hodnoty potvrzuji. 60-70 000 na materiál a služby plus 100 hodin práce.
pokud zvolíš lakýrníka z internetu, připočti 20 000 (koukám že všichni chtějí za lak s přípravou 30 000, já to zařídil za deset).
marlboro, repasi totálně zničené kliky 634 jsem minulý týden pořídil za 2,8 a výbrus dělá Padalík za 1000 na válec, včetně pístní sady. Mám kontakty a vím že to seženu levněji než běžný internetový hledač, ale za tyhle prachy jsi holt přispěl prostředníkovi na nové BMW...
[Kosťa] (18.11.2020 15:34:31)
Krizoň: však já chápu jak to myslíš, já to jen na hodiny beru celkově s časem subdodavetelů - je to stejný jako by jeden člověk dělal úplně všechno sám - za 100 hodin to prostě nedáš, ale na rozebrání a složení to stačí [Marlboro] (18.11.2020 15:33:06)
Marlboro: Ano, ale znova. Precti si co jsem psal. 60 tisic zaklad (lak, chromy, motor, spotrebak) a k tomu 100 hodin prace na rozebrani a slozeni a k tomu naklady na chybejici zniceny dily. [Krizoň IV.] (18.11.2020 15:20:08)
Krizoň: pokud bereš opravdu jen rozebrání a složení pro jednoho člověka, tak ok, ale když si tam započítáš čas lakýrníka, chromování atd. tak ty lidi na tom taky nějaký čas stráví (který se samozřejmě projeví na ceně) a pak se do 100 hodin prostě vejít nemůžeš. Pokud opravdu někdo zvládne sám zrenovovat motorku za 100 pracovních hodin,(osobně neznám nikoho, kdo zvládne všechno), tak to teda musí bejt kvalita :-) [Marlboro] (18.11.2020 15:13:08)
srpen 2020 - go kliky na califa + výbrus s pístní sadou 7940,- přes prostředníka [Marlboro] (18.11.2020 15:03:03)
Marlboro: Proto jsem jasne napsal ze naklady na shaneni chybejicich a opravu poskozenych dilu jsou zvlast. Nebo co si jeste predstavujes ze krome toho rozebrani a slozeni s tim bude delat ? [Krizoň IV.] (18.11.2020 15:01:05)
Krizoň: pokud je "renovátor" typu rozeberu, nechám si všechno udělat a pak to zase složím, tak ano, 100 hodin mu stačí [Marlboro] (18.11.2020 14:56:28)
Doly_cz: Mám před sebou 3 roky starý účet od Padalíka: Jawa 350/634 - kompletní výbrus 1590,- Klika J 350/634 - GO 3235,- Ložiska 6305 C3 SNH 300,- Plus nějaké drobné za ložiska převodovky, těsnící tmel 200,- a benzinový čistič 200,- Jenomže ono se vždycky po rozebrání najde něco dalšího na výměnu - čelo, vidličky, řadící automat, primární řetěz, něco ze spojky... A částka naskáče raz dva. [Jad] (18.11.2020 14:42:20)
Doly_cz: posledni faktura od Padalika z jara 2019 za vybrus obou valcu 634 bez piskovani a laku, obe pistni sady, a kliku byla 6 tisic. Obyc loziska a gufera litr, za den prace se motor udelat da. Rekl bych 10 tisic minimum, pokud bude spojka prevodovka a zbytek dilu OK. [Krizoň IV.] (18.11.2020 14:37:29)
Doly_cz: počítej tak 10-12 tis bez práce, když bude ok převodovka a vymění se navíc spotřební věci jako spojkový lamely, primár, nějaká pružinka + dasmozřejmě ta go kliky, výbrus, ložiska, gufera, těsnění [Marlboro] (18.11.2020 14:34:16)
Sukin: A to myslis ze nekdo kdo dela renovace na kseft to fakt jako osobne objizdi ? Dodavateli to posles, zpatky ti to taky posle balikem. 100 hodin je 12 a pul pracovniho dne, za tu dobu jses schopen kejvacku rozebrat a zase slozit, pokud vsechno sedi. [Krizoň IV.] (18.11.2020 14:33:07)
zdarec.
když jsme u tě cen za renovaci kývačky, za kolik děláte GO motoru na 350. Například 634, 638? Myslím klasickou jednoduchou GO. rozpůlení, umytí, go kliky, výbrus, vyměna ložisek a složení. Žádné leštění bloků, nebo chemické čištění v odborné firmě, ale jenom umytí a vyčištění od bláta, oleje a rzy.
[Doly_cz] (18.11.2020 14:02:30)
Ta cena co píše Monty sedí v případě, že si investor oběhá všechny subdodavatele sám, tzn. chrom, lak nákup chybějících dílů atd. Jinak se to za 100 hodin nedá dát. [Sukin] (18.11.2020 13:37:34)
Ty cisla co pisou monty sedi. 60 tisic je absolutni zaklad pro veci co se udelat musi - lak, dily do motoru, chromy, spotrebak. K tomu prace, tech 100 hodin je uplne minimum, a k tomu naklady na shaneni dilu co na motorce chybi nebo opravu znicenych. Osobne ke kazde motorce pocitam rok casu na chozeni po burzach a inzeratech nez sezenu vsechny dily co chybi.

Pokud ti nekdo slibi renovaci za min, tak bud je to kouzelny dedecek co taha ulozenkovy dily z garaze a necha ti je za dekuju, a pracovat na tom bude zadarmo, nebo od zacatku lze a pocita ze tu renovaci brutalne vojebe. Stetkolak delany na dvore, turecky repliky atd ... Coz nemusi byt uplne nutne spatne, jsou lidi co maji motorku na vystavani a jezdit na ni nehodlaji.
[Krizoň IV.] (18.11.2020 9:28:59)
to se dá říct dost těžko, práci počítám tak 200 a víc hodin. Je třeba si uvědomit, že jeden člověk motorku sám prostě nezrenovuje. Mě osobně třeba z tohohle http://jawamania.info/Files/users/168538/calif1.jpg udělat tohle http://jawamania.info/Files/users/168538/calif2.jpg trvalo právě montyho zmiňovaných 100 hodin a to jsem řešil jen mechanický věci, neřešil jsem chromy, pískování, lak a majitel u mě jen za díly zahučel za 30 tis., plechařinu nepočítám, ta se mi přivezla později už nalakovaná. BMW RT co je u první fotky mi trvalo rozhejbat 85 hodin (motor se nerozebíral) a vzhledově těch 85 hodin vidět prakticky nebylo. Nicméně motorky opravuju pro zábavu ne pro prachy. Ve chvíli, kdy bych se tím začal živit, by mi to začalo lézt krkem [Marlboro] (18.11.2020 9:18:44)
To ti předem nikdo neřekne záleží na výchozím stavu, levný to nebude a těch pohádek pana renovátora jak to bylo rozbitý, po urgencích bude hotovo tak 2-3 měsíce po dohodnutým termínu a fakturu ti nedá, prý ale platí odvody a daně. [Banak] (18.11.2020 7:10:13)
100 hodin bude uplný minimum? po 300,- ? Když dojede opravář myčky, tak si učtuje 400,- na hodinu, proč by měl renovátor být levnější? +25 za lak, + 15 za chromy+25 za další matroš, zhruba tak. Takže minimum,aby tobylo pěkný a člověk něco vydělal je 80 000,- CZK. + klidně dalších 20 tyček, podle stavu motorky a kvality renovace. Můžou bejt český ráfky i vejfuky, můžou bejt indický ráfky a turecký vejfuky, sedlo, gumový věci,čínský pneumatiky..... [monty] (17.11.2020 22:12:23)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (9), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 19.4.2024 14:36:30