Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
neutrál [spec](24.7.2020 13:19:40)
Příspěvků: 14, poslední: 26.7.2020 18:55:4767940.Cizí (tj. ne JAWA a ČZ) motorky
Zdravím všechny. Prosím o názor, dávám dokupy hondí prskolet. Při normální jízdě oproti jawě mě strašně sere, že nemá neutrál mezi 4. a 5. rychlostí. Teď když to mám rozebraný, mě napadlo, vybrousit na vačce na řadícím válci druhý neutrál. Zkoušel sem si s tím řadícím mechanismem a převodovkou hrát a ve funkci by to nemělo nijak vadit. Můžu tím způsobit nějakou zásadní vadu?
tohle mi přijde taky spíš na skůtra, co přesně má být to pohodlí? Místo zavření plynu spojku, zařadit neutrál, dojet 100m ke koloně, vytočit motor a zařadit případně to stejně zkopat někam na dvojku pokud pojedou pomalu? Pokud je to 2T a sjíždíš každej den do práce nějaký passo, tak to jediný bych asi chápal.

2mm mi přijde ok, ale stejně bych to důkladně poslouchal, u několika starších modelů Kaw pokud si chytl falešněj neutrál a zkusil to dokopnout tak si měl slušnou šanci vyčesat převodovku, dle továrny jediná ok možnost byla úplně zastavit a dořadit to. A byla to příšerná rána, bez ohledu na spojku, meziplyn atd
[xTas] (26.7.2020 18:55:47)
Patřilo to Prokopovi. [spec] (26.7.2020 17:40:56)
Wondrisak: Přesně, jde mě o pohodlí. U čtyřtaktu musím spojkovat nebo to zpomalování udržovat plynem, jinak ten motor strašně brzdí (1000ccm). Jinak už je to hotovo, při neutrálu je mezi kolečky mezera 2 mm. [spec] (26.7.2020 17:40:00)
Nojo, neutral je vpohode, nedoporucuje se to na volnobeh. Tj sjizdet kopce se zavrenym plynem. [Krizoň IV.] (26.7.2020 16:11:58)
A proč by se nemělo jezdit se dvoutaktem z kopce na neutrál? A na stát na křižovatce jo? To se mi nějak nezdá:-) [Jad] (26.7.2020 13:05:07)
Prokop: Na dvoutaktech to neni doporuceny pokud mazes smesi z benzinu. S oilmasterem to neni az takovej problem.
Taky tady mam podobnej stroj jako tazatel, dvoutaktni 50ccm honda, ale to uz ma oilmaster v zakladu.
[Krizoň IV.] (26.7.2020 12:51:51)
Neutrál mezi čtyřkou a pětkou řadím na dlouhých sjezdech, nechám motor bublat, kochám se a pozoruju jak na tlakoměru stoupá tlak oleje.
Ale na dvoutaktech se to nedoporučuje, nebo snad jo?
[Prokop] (26.7.2020 12:33:05)
Tak jezdi na skůtru, očividně jsi cílovka :-D [Wondrisak] (24.7.2020 17:16:42)
Vůbec mě to spojkování na nejawských strojích sere. Poloautomat je geniální vynález. [spec] (24.7.2020 15:47:07)
Bakoun: nic se netře, mezi kolečky je dostatek místa, vidličky jsou volné, je to neutrál jako mezi všemi rychlostmi. [spec] (24.7.2020 15:44:34)
Neutrál najdu taky, ale de mě pouze o to, aby tam zapadl a držel. Jsou tam dvě vačky, jedna 5tivačka co drží kvalty a druhá drží neutrál. Pokud mám neutrál mezi 4. a 5. rychlostí, tak je 5tivačka, co drží rychlost napružená a drží pouze třením řadícího válce o karter.
Hlavní přínos je při dojíždění kolony a jízda z kopce, nemusí se spojkovat.
[spec] (24.7.2020 15:42:51)
Ale abych jen neryl, podívej jak jsou na tom kolečka, když tam budeš mít ten „neutrál“. Jestli o sebe nebudou třít boky koleček, nebudou se zbytečně třít vidličky apod. [Bakoun] (24.7.2020 15:39:12)
Mně to ted příjde k ničemu i na tý Jawě, ale proti gustu. [Bakoun] (24.7.2020 13:34:42)
Neumím si představit, že by to něčemu vadilo. Na svejch SOHC Hondách najdu neutrál mezi každýma dvěma kvaltama. [Prokop] (24.7.2020 13:33:16)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,078 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.3.2024 0:22:22