Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Uz zase auto ... [Sim](18.6.2019 11:09:50)
Příspěvků: 27, poslední: 26.6.2019 9:29:1867052.Automobily a jiné vehikly
Cau, neni to zatim akutni, ale vyhledove (cca rok) budu resit vymenu auta (za vetsi). Nechci to nechat nahode, takze si uz dopredu chci udelat obrazek, co vlastne chtit ... a jelikoz komplexnich informaci je po netu pomalu, ptam se i zde - na nazory, zkusenosti a pripadne na chybejici parametry.
Aktualni Partner I (2004) prestane brzo stacit, takze zustane na popojizdeni a k nemu bych rad "to samy, ale vetsi". Tedy katagorie zosobnenyho pikapu/dodavky (zadni bocni dvere soupacky a kufr co pojme kocar bez skladani), optimalne 7 mist a co nejvic variabilni interier.
Aktualne ve vyhledu mam:
- rifter/berlingo III/combo III/proace city, ve variante long a sedmi misty. To pokud bych to porizoval novy. Tady mi trochu nesedi na muj vkus prilis maly bocni soupacky, i kdyz ve srovnani s Partnerem/Berlingem I i II je to zase o krok dal.
- traveller/spacetourer/proace/zafira life ve varinte S a osmi misty. Na delku kratsi nez predchozi volba, presto s o trochu vetsim vnitrnim prostorem a jeste variabilnejsim interierem. Pozitiva vnimam v moznosti prochazet "skrz celej autobus", negativum vidim v nutnosti nastupu po schudku - pro vozeni babicek a dedecku je to sice lepsi jak beznej kombik, ale leze se tam proste hur nez do soucasnyho Partnera. Plus je uz dost cenove vysoko.
- doblo II/combo II ve variante long a 7 misty ... doblo melo v prvni generaci nejvetsi prostor uvnitr a nejhorsi povest, o druhe generaci toho zas tolik nevim
- tourneo connect II ve variante long a 7 misty nebo tourneo custom v kratky verzi s 8 misty ... prvni generace connectu mi prisla takova plechova zevnitr nedotazena, malo osobni, soucasna zvenku vypada sympaticky, ale trochu me desi mraky cudliku na palubovce.

Mate (nebo meli jste) neco z vyse uvedenyho (optimalne v uvedene konfiguraci, ale budu rad, kdyz se ozvete ohledne jine varianty toho sameho)? Jak jste s tim spokojeni, co vyhovuje a co vas na tom aute naopak vytaci? A na co davat bacha pri porizeni (at novyho, nebo jetyho)?

Diky za   Jeste doplnim to, o cem neuvazuju:
- kangoo, citan, dokker (moc maly)
- caddy, T5, T6 (v pomeru co za kolik moc drahy)
- T4 (moc stary)
- velky dodavky (ducato, sprinter, master) obecne
- NV200 (uzky + moc vysoko okna, deti by nevidely ven)

... a o cem uvazuju s vyhradami:
- vivaro/traffic (uz mi to prijde na hrane s velikosti)
- vito/viano (prijdou mi dost drahy a prvni generace hnila)
- jumpy/expert/scudo II (zbytecne dlouhej cumak na ukor vnitrniho prostoru)
Sim: ve výsledku je to cca stejný jen víc krabice, víc to drnčí a líp z toho vidíš .-) Ale rozumim, bylo to nejméně uživatelsky příjemný. My s tím vždycky jezdili s tím, že auto bylo plný dětí a pak to bylo spíš lepší, protože se člověk všude pohodlně dostal aby je zkontroloval atd. [Garfield] (26.6.2019 9:29:18)
Sim: nedala, z ničeho nic, mám trochu dojem že to nebyla vyloženě spojka ale spojkový ložisko nebo tak něco. Každopádně se při tom dala i nová spojka když už to bylo venku, na to že to mělo přes kilo po praze a odvozilo to místama i dost těžký věci tak to bylo docela dobrý. Cena žádnej masakr, do dvacky se to vešlo a to jsem si tam určitě navymejšlel hromadu dalších věcí, už si to přesně nepamatuju.

Dveře to mělo dělený, vidět tam bylo prd - prostě dodávka kde je prostřední zrcátko na okrasu, ono i ten vysokej posez a pocitově jak kdyby člověk seděl nad předníma kolama - s osobákem to fakt nemá moc společnýho, partner je proti tomu normální osobák, tím jsem jezdil před vivarem. Centrál to mělo, zamykání si nepamatuju.

Tu dvojitý dveře měli výhodu že na nich byl v rámci výbavy žebřík, což dost usnadňovalo nakládání věcí na rolnu na střeše - a taky mi po něm mohli floutci lézt na střechu na dragsterech, tuším maspe nebo kdo :-)
[xTas] (25.6.2019 22:41:49)
Pokud si pamatuju (v práci jsem za služebák nikdy vozík nepřipojoval - nemáme), tak u transportéra to v pohodě vychází otevřít nahoru i s připojeným vlekem. [longr] (25.6.2019 19:37:31)
Garfield > master uz je strasne velkej (na to, co potrebuju) - hlavne, na to bych asi Lenku nenalakal.

nunici, longr, Zahradnik > ja ty zadni dvere a pripadne kouli resim v souvislosti s tim, ze zrovna u Partnera (= berlingo) to neni uplne dobre vyreseny:
- pokud jsou dvoukridle dvere, otvira se napred prava strana => u obvykleho podelneho stani to neni ergonomicky, lepsi by to bylo obracene.
- ja mam viko vyklapeci nahoru, auto sice nemam v garazi, ale i tak ho musim parkovat dost daleko od zdi, abych se do kufru dostal.
- kombinace koule + viko otviraci nahoru znamena, ze s pripojenym vlekem kufr neotevru, prekazi madlo zehlicky na vleku. O pitomych asi 8 mm to zasahuje do drahy vika. Jak je to u tohodle auta u dveri otviracich do stran, nevim.

Nejde mi o nakladani jesterkou, ale o nutnej manipulacni prostor - treba u nasich je mezi barakem a vratama necelych 6 metru delka, tam bych asi Trafic s vikem vyklapecim nahoru ani nedokazal uplne otevrit. A vyjizdet kvuli pristupu do kufru na ulici mi prijde uz dost za hranou toho, kam se chci dostat :-D

Soucasny verze pikapu i dodavek nabizi moznost vika vyklapenyho nahoru s variantou otevirani pouze okna - jenze tady se ke me zase dostalo info, ze to je spis marketingovej tahak, nez neco realne vyuzitelnyho; okno je dost vysoko a cokoliv se takto do kufru dava ma nejbliz k sypani brambor sachtou do sklepa - na dno kufru dosahnout nejde. A pokud je neco tak velkyho, ze na to clovek dosahne, zas to neprojde tim oknem.
[Sim] (25.6.2019 15:40:12)
K zadním dveřím. Pokud se otevírají do stran a jdou otevřít durch o 180 stupňů, tak ti jsou schopni vysokozdvižným vozíkem píchnout materiál nebo paletu s materiálem hodně daleko dovnitř. S dlouhými vidlemi až za přední sedadla. [Zahradník] (25.6.2019 15:01:54)
Edit: Do hor v zimě... [longr] (25.6.2019 14:18:08)
Zatížené Vito celkem jde, prázdné hrabe furt. Dokonce je i problém vyjet z polňačky na silnici, pokud je mokro nebo sníh. Ale v šesti lidech a s bagáží jsem s ním projel mírně zarostlou a nepoužívanou písčitou cestu ve stoupání ve starých dunách na Ukrajině. Chlápek v žigulu, co tam jel na ryby, si ťukal na čelo, on nechal auto daleko, ale Vito to projelo a ani moc nehráblo, jen se to muselo pěkně pod plynem. Do hor bych s ním ale nejel. Měl jsem problém s ním v kopci zaparkovat a vyparkovat, abych neodřel jiná auta a to se mi ještě s jiným nestalo.
Se 4x4 transportérem se dá projet vše, co je podvozek výškově schopen pobrat. V Rumunsku jsem to bral korytem sezónního potoka, balvany, větve a trochu bahno, projel jako nic, stejně jako na Slovensku strmou lesní cestu pro lakatoše. Podvozek je už tak dost dobrý a kombinace s haldexem je fakt povedená.
[longr] (25.6.2019 14:17:06)
VITO mě bralo od smyku poprázdnu i na mokré dálnici..na ruhou stranu jel jsem s tím přes zasněženou Libavou , měl jsem trochu strach ( potmě,cestama které nejsou ani na mapách ,signál na nule a nejbližší civilizace 20 km neznámo kudy) ale zvládli jsme to. Akorát jednou jsem byl upozorněn ,že je ZIMA a že NEJEDU NA MOTORCE [nunici] (25.6.2019 13:12:03)
Vito mělo (nevím jestli u novějších má stále) na úchytech sedaček do podlahy ostré hrany a rádo to propíchlo gumový koberec (zvlášť pokud to člověk dělal sám), případně se to muselo postavit na zam na karton, aby netrpělo lino ve sklepě. Transportér to má ergonomičtěji a člověk (i neznalý) to většinou usadí sám na první dobrou.
Vito na sněhu je jako zadokolka děs, stejně tak na bahně/trávě. My jsme měli výbavu, kde se daly zadní sedačky jen vyndat, sklopit šlo jen klasicky to první (nástupní) z prostřední řady.
Abych tě nemystifikoval, utoho Vivara se nám to sklápění posralo právě u tohohle jednoho sklopného sedadla. Vivaro mělo dveře do boku, vidět dozadu jde, ale nic moc, protože vprostřed prostě máš ve výhledu dveře. Ale zvykneš si. Na transportérech i vitu máme dveře nahoru. I když stojíš normálně v řadě aut, u obou to v pohodě otevřeš. Jen nesmíš stát blízko u zdi. Je to super, když prší, klidně stojíš pod dveřmi a nechčije na tebe. Jen při zavírání musíš dát bacha, ať nechytneš tu vodu, co je v prohlubni pro značku :) U zadní řady sedadel transportéra se nám utrhla na jedné straně páčka, za kterou tahal bowden sklápění. Mohl jsem to snadno spravit opětovným heftnutím, ale když tam přesně pasovala desítka klíč, tak jsme to nechali tak.
[longr] (25.6.2019 12:46:22)
Na vyndavaní sedaček jsem měl lidi,ale mám dojem že Vito šlo jednodušeji.Ale je to o zvyku [nunici] (25.6.2019 11:43:10)
Dveře u Vita nahoru,Vivano do boku. Co se týče delších věcí,nejpraktičtější byl systém u Š 1203 nebo možnost vyklopení okna zadních dveří u některých kombíků.
Tažné u všeho, napevno. Otevření zadních dveří podle použitého přívěsu, u malého vozíku to byl trochu problém kvůli přednímu kolečku (ale zase se dalo řešit sundavacím), u velkých ( podvalník ,dobytčák) jsem při zapojování couval s otevřenýma zadníma dveřma a bez problémů šly pak zavřít .
Ohledně zamykání si nejsem jistý,ale mám dojem že jde zvlášť kabina (řidič + spolujezdec) a zvlášť ostatní dveře
Jinak to 4pedálové Vito už se naštěstí nedělá...ale je to vážně o zvyku.Nejhorší bylo sednout do toho z traktoru kde jsem jezdil většinou na 2 pedály a ruční plyn ...
[nunici] (25.6.2019 11:41:05)
Sim: v bývalé práci jsme měli několik 9ti místných dodávek(Transporter T4, T5, Vito první generaci a Renolta Master). Co se jízdy s dětma(vozili jsme v tom děcka na táborech) týče tak Vito bylo blicí auto(pokud k tomu mělo dítě sklony tak se to nejčastěji stalo ve Vitu), nejlíp se řídila T5 a nejpraktičtější byl ten Master. Něco mělo dveře vyklápěcí, něco klasický do strany. Vyklápěcí dveře jsou pohodlnější pokud máš plný ruce, klasický zas na parkovišti protože nepotřebují tolik místa na otevření. Ven viděli ze všeho(já vozil nějčastěji děti cca 10-12let). Kouli jsme měli neměli akorát na Vitu, ostatní jí měly a pevnou. Kdybych si měl vybírat auto práce+občas rodina tak Master(mimochodem ten byl snad nezničitelnej jen odhlučnění nic moc), kdyby to bylo naopak tak Transporter T5/Vito. Teda pokud bych s tím nejezdil na hory, Vito se na sněhu chovalo dost hrozně. [Garfield] (25.6.2019 10:14:57)
longr > covece, to s tim pokroucenym uchycenim sedacky, tos me moc nepotesil - zrovna ten system zadni lavice, ktera (v urcity vybave) je standardne sklopitelna na luzko, me na tom dost lakala.
Jirik > Krucik bohuzel letos (opet) nedam, ale jak uz jsem psal, zatim to resim vyhledove, takze mam na to jeste dost casu a nejaka prilezitost se urcite najde.
Ze to je o prechodu z osobaku na nakladak je mi jasny, v tom problem nevidim - ze soucasnyho Partnera to o moc vic nakladakovejsi nebude.
Jak pises, ze mas sestimistnou verzi ... tedy vpredu ridic + dvousedadlo + trojka v druhy rade sedadel? Ja se tomu dvousedadlu vepredu chci pokud mozno vyhnout (dva se tam prakticky nikdy nevlezou pohodlne a pro jednoho pak chybi bocni vedeni), mnohem radsi budu mit mezi sedadlama moznost pruchodu dozadu a nebo mezi predni sedadla svihnu lednici.
Mustang > rezim pocitam srovnatelnej, jako ted s Partnerem - tedy denne az nekolikrat tydne popojizdky v radu jednotek az desitek km po meste a okoli + nekolikrat do roka delsi cesta (Plzen - Ostrava za rodinou nebo dovolena). Pro variantu (prodlouzenyho) pikapa uvazuju o nejsilnejsim benzinu, jenze pocitam, ze pokud to bude novota, o moc si oproti nafte nepomuzu. No a u kratky dodavky se benzin prakticky nenabizi, takze - diky tomu, ze zatim jen chytam rozumy a neresim penezenku - si to zatim predstavuju na 2,5 naftu u Vivara nebo dvoulitr u PSA. Plyn mi u toho diky najezdu okolo 10 az 15 za rok neprijde efektivni.
Borderer > s tou uskakanosti i pri castecnem zatizeni ... ja kdysi jezdil s jeste hranatym trafikem a tam to prazdny byla koza, ale stacilo mit uz kolem 100 kilo vzadu a vyrazne se to zlepsilo ... to byla standardni verze, nebo nejaka pro zvysenou nosnost (ja nevim jestli u renolta, ale vim, ze treba fiat delal u Dobla dve verze nosnosti, lisilo se to pruzinama)?
btw, fiatek se tam asi vleze, ale rajce ne ... meril jsem to :-D
nunici > ctyrpedalovou verzi muzu rovnou zamitnout, potrebuju, aby s tim Lenka zvladala rozvazet decka po krouzkach a komplikovat ji timhle zivot rozhodne nehodlam :-D
xTas > dala ta spojka o sobe nejak vedet dopredu, nebo to byl blesk z cistyho nebe a stojis? Pripadne, kolik jsi do toho diky tomu zahucel financne?
Za Trafic/Vivaro trochu klamou telem (velikostne se to tvari jako mala dodavka, ale podvozkem, nosnosti a vlastnostma to je vlastne velka), to vim ... spis spekuluju, jak je to s parkovatelnosti na miste pro bezny osobak a tak dal.

Kazdopadne diky za reakce ... jeste mam par otazek:
Mate (meli jste) tyhle auta s vyklapecima dverma do kufru, nebo do stran otviraci? Obecne vyhody a nevyhody tech variant znam, ale rad bych vedel u konkretnich aut konkretni postrehy; treba jak je z toho videt dozadu u delenych dveri?
Je to verze s kouli na vlek? Je koule pevna, nebo sundavaci? Jdou otevrit dvere do kufru, pokud je priprazenej vlek?
Ma auto centralni zamykani? Pokud ano, jde nechat zamknout predek a dvere kufru nechat otevreny (hodi se pri preprave dlouhych veci nebo pri kempovani)?
Jak vysoko je vzadu spodni hrana bocnich oken vuci sedackam? Kdyz se tam daj bezny detsky sedacky, videj decka ven?
[Sim] (25.6.2019 8:49:30)
Ještě máme v práci dvojkové vito 115 CDI. Je to 1.9, ale jede to líp, než současný transportér 2.0 110. Uživatelsky ale tak příjemné jako transpík není. Na dlouhé štreky fajn, ale třeba cáračky po městě nic moc. Navíc máme jen zadokolku a ta furt v terénu hrabe (ikdyž jsem s tím taky projel leccos, co bych s přeďákem neprojel). Transpíky máme 4x4 a ty v terénu v podstatě nic nezastaví. U vita mě taky štve ta ruční brzda na pedál, ale dá se na to v pohodě zvyknout. Jen to prostě má tři polohy, částečně ON, ON a OFF. Zadní sedadla se vyndávají hůř než v transpíku a mají horší ergonomii. Taky nejdou sklopit. Podvozek je trochu uskákaný, ale žádná hrůza, Vivaro je větší koza. [longr] (23.6.2019 10:36:17)
vivarem jsem neco najezdil od novoty (2006) do cca 120tkm,, stat zustalo jedinkrat kdyz se vysypala spojka. 1.9 cdti, motor sice zdechlej ale 6-kvalt je dobre udelanej, takze to ani tak nevadilo..

Ale je to uplne cista dodavka / uzitkac, chovani, interier, ruzny vrzani / bouchani / huceni, nic to nevyjede na snehu.. auta typu transporter/vito/caravela apod jeste trochu pripominaj nafouklej osobak, trohle ne. Super jsou 3 mista vepredu, treti rada sedadel byla vyndana ale i ta druha sla celkem rychle slozit.

Uskakany to je teda pekelne, ale to je cokoliv co uveze tunu a vic a jezdi to prazdny, to samy maj tpickupy.

Kazdopadne s autem spokojenost, ale musis to brat jako pracovni auto a delnika
[xTas] (21.6.2019 13:51:56)
Předtím VITO 1. generace - to byla poprázdnu teprv uskákaná koza .Jak bylo zmiňováno dost to hnilo a navíc jsme měli 4pedálovou verzi a rozjezdy do kopce byly radost .Pokud vím poslední generace je jen v automatu s ruční brzdou na tlačítko ,ale tenhle manuál s ruční brzdou na nohu byl opravdu zážitek [nunici] (21.6.2019 12:49:51)
Jezdil jsem Opel Vivaro long s 3 řadama sedaček, 2,8 ? turbo nafta, i s normálně naloženým (lidi + bagáž) docla živé i na delší trasy OK.Pokud jsem za tím tahal 3 balíky slámy,dobytčák s krávou nebo 2 tuny jablek, bylo to samozřejmě znát. [nunici] (21.6.2019 12:45:26)
Před Vivaro/Traffic bych varoval před podvozkem. Vozil jsem se v tom brigádně na montáže a když to bylo prázdný nebo jen částečně zatížený, bylo to děsně uskákaný. Při přesunech kolem 100km to bylo až nepříjemný. Byla to druhá generace, dvě řady sedaček po třech lidech se šoupačkama. Na druhou stranu uznávám, dovnitř by se snad vešel v celku Fiat 500. [Borderer] (21.6.2019 10:46:16)
Zdar Sime, tohle jsem taky řešil, přešel jsem z Citróna Evasion na Renaulta Vivaro 2002, právě kvůli prostoru. Mám krátkou 6 místnou verzi. Nemám moc čas se rozepisovat, můžeme pokecat na Krucíku. Jen stručně: je to přechod z osobáku na náklaďák, z variabilního pohodlí na určité kompromisy. Mám to jako univerzální auto - stavba, rodina, plánuju dodělat čundr výbavu. Dovnitř se vlezou i 2 motorky, ale jen pokud zůstane přední řada sedadel. [Jiřík] (21.6.2019 7:15:26)
Já ti do toho přidám ještě jeden faktor- o jakém uvažuješ motoru? Benzín, nafta, nebo CNG? Z hlediska nákladů je jednoznačně nejlepší CNGčko- máš to benzíňák s náklady na kilometr nižší než u nafty a přitom máš výhody levnějšího servisu benzínového motoru, stejně tak rychlejšího zahřívaní a tím pádem menšího opotřebení při kratších pojížďkách. Jen je průser, že modelů na CNG je jak šafránu. [Mustang] (20.6.2019 23:20:49)
Sim: Je to ten nový s protaženými světly. Je to prostě Renault, design interiéru dělali oni. Jo a ještě jsem si vzpomněl, že šlo pitomě sklápět zadní sedadlo, odfláknutý systém se zkroutil a muselo se pod sedačkou a sklápět to ve dvou lidech. [longr] (20.6.2019 20:36:11)
Labakov > jako autobus pro rodinu to primarne planuju samosebou taky, ale rikam si, ze pokud by se motorka (samosebou jen a pouze pro pripad nouze :-D ) dovnitr vlezla, byl by to prijemnej bonus (kterej by nakonec moh rozhodnout).

Ono jeste, abych trochu nastinil situaci; 4 roky zpatky jsem uvazoval o T4, ale bylo to Lenkou zamitnuto s tim, ze s nakladakem decka na krouzky vozit nehodla; poridil jsem ji jiz zminovanyho Partnera, jakozto maximalni velikost "dodavky", co v ty dobe byla ochotna ridit. Ted uz nechce nic mensiho a protoze se mnozime i my, do Partnera se sice pro bezny provoz vejdem, ale na dovcu uz ne (bud kocarek nebo kola se veslo, ale oboji najednou ne).

No a co mi prijde zajimavy - soucasny prodlouzeny pikapy by mely byt i uvnitr srovnatelene velky, jako tehdejsi T4 - aspon teoreticky, proto se ptam na realny zkusenosti.

U kratky dodavky mi nevadi, ze je to "proste dodavka" ... s tim tak nejak pocitam. Ale napytel je, ze jich je porad vcelku malo v rezimu rodinnej autobus (minimalne v pomeru k sedmimistnemu doblu nebo caddy), takze pokud jsou (a jsou ve slusnym stavu), stoji vic, nez si predstavuju. Takze nebudu zapirat, ze krome horsiho nastupovani (po schodech), vetsich a tezsich dveri, ma nemaly vliv na uvazovani o prodlozenym pikapu i cenovy hledisko na porizeni (na provoz to ocekavam srovnatelny).

Jo, jeste k tem dverim ... me to vcelku prekvapilo, ale vetsi dceri tahne na 6 let a soupacky na Partneru zvlada, mensi (3,5 roku) to problemy dela, da to zhruba v polovine pripadu. Cekal jsem, ze do 6 let to nema cenu ani zkouset.

Davy > dik za kontakt

longr > dik za obsahlej popis, jen se zeptam; to Vivaro je jeste starej model s kulatyma, nebo novej s hranatyma svetlama? U toho starsiho mi prijde interier sice typicky "uzitkovej", ale i v dobrym slova smyslu. Ta nova rada ma spoustu dizajnovejch zajimavosti, ktery mi ale obcas prijdou na ukor funkcnosti a pouzitelnosti...
[Sim] (20.6.2019 18:51:25)
S Vivarem long 2015 1.6 66 kW jsme najeli přes 5000 km za 14 dní, z toho já možná přes dvě třetiny. Jede to, s malým zatížením je to do čtyřky i celkem dynamické, pak už to nejede. Předjíždět se s tím nedá. Co by člověk chtěl od motoru, co je pod kapotou při pohledu shora opticky pomalu menší, než baterie. Ale nečepuje se tam AdBlue srajda. Jede to jinak jakštakš dobře. Podvozek se třeba koncernu VW nevyrovná (srovnávám s T5 a T6), jet s tím rychleji na okreskách je trochu o strach a ani klikatější dálnice v Srbsku nejsou v autě při rychlosti nad 110 příjemné. Volant trochu nepříjemný do rukou, blbé tvarování. Ovládání prvků není vždy úplně intuitivní. Nic moc sedačky, boční vedení nahouby, spolujezdec pak kvůli měkkému boku sedáku furt padá na dveře. Zpracování plastových venkovních klik nic moc, na autě s 50 tkm to bylo hlavně na šoupačkách a vzadu vyčvachtané a zralé na výměnu. Prostoru vzadu je dost, pro řidiče moc ne (ale mám 197 cm a dlouhé nohy). Stěrače u spolujezdce nestírají kus plochy skla, vyššímu člověku to dost vadí. Jinak výhled celkem ujde. Závěr: Ujde to, za ty prachy to asi není tak zlé, ale má to detaily, pro které bych to nechtěl. S touhle motorizací jedině pro nenáročného kliďase. Ale já jsem zmlsaný služebními T5 a T6, které jsem neplatil já :) [longr] (20.6.2019 15:35:02)
Sime motorku jsme nezkouseli ani to nehrozi, ma to jako autobus pro rodinu, holt se nejak moc mnozi... Ale to prodlouzeny Combo je na muj vkus dlouhy uzky jjezevcik, ja bych byl primo pro dodavku, ale ... je to proste dodavka, to Combo je pocitove podstatne civilnejsi (a levnejsi). Bocni soupacky jsou problem vzdycky pokud budes parkovat cumakem nahoru, to decka nezvladnou ani v malym aute. [Labakov] (20.6.2019 14:24:25)
Davy > kontakt na nej nemam, plis posli pres SZ nebo majlem. Dik.
Labakov > presne tohodle se taky bojim, ze uz to nebude tak obratny. Jenze chci treti radu sedacek a ty kratky verze pikapu jsou s ni proste marny.

Ja behem poslednich par dni patral a porovnaval dlouhej rifter a kratkej traveller ... na vejsku se to prakticky nelisi (3 cm je nic), ale ridic u travelleru sedi vejs (z toho mi nutne vychazi, ze vlastne bude mit min mista nad hlavou). Velkej rozdil je na sirku, 7cm znamena, ze pikap ma ve treti rade pouze 2 sedacky, kdezto dodavka ma tri. No a na dylku je to masakr - dlouhej rifter je o 15 cm delsi nez kratkej traveller, u kteryho kdyz vyhodim jednu sedacku ze treti rady, zbyde porad solidni kufr. Jenze se do travelleru leze uz "po zebriku", cena je taky o dost vejs a to neresim takovy detaily, jako ze bocni soupacky jsou obri a nevim, jestli je decka dokazou otvirat a zavirat (chci rucni, vim ze delaj i s pohonem, ale to nechci).

Ale zase, i ta prodlouzena verze pikapu je furt srovnatelne velka s beznyma MPV a pritom nabizi o dost prostornejsi interier, pritom diky dodavkovymu puvodu by to melo byt vic detemvzdornejsi (jo, idealni interier pro decka by byl ten, co jde vyplachnout vapkou).

A napada me ... zkouseli jste do toho dlouhyho comba dat motorku? Teoreticky by se mela vejit.
[Sim] (20.6.2019 9:45:53)
Novy Combo III (to prodlouzeny) si ted prevzal kolega, pred tim mel prechozi Combo (Fiat) kratky, kdyz jsme to prolezali v praci - je to mozna az moc dlouhy, ten cumak to navic zbytecne prodluzuje, prodlouzena varianta ztraci kouzlo mrstnosti pro pohyb ve meste. Rika, ze pro pohyb po meste je uz asi prijemnejsi kratka dodavka - rozdil mezi prodlouzenym Combo a Vivaro je udajne nejakych 15cm, ale ve Vivaro se sedi vys, lepsi vyhled. Combo je zase vyrazne levnejsi a civilnejsi. [Labakov] (19.6.2019 17:58:34)
Vivaro ma Marek Vorisek a na podzim bylo na prodej. Nevim jestli ho este ma, ale kazdopadne by ti moch poskytnout nejaky zkusenosti. Mas na nej kontakt? [Davy_] (19.6.2019 12:31:39)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (9), 0,078 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.4.2024 10:36:34