Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Indicka jawa představena [Labakov](15.11.2018 7:16:27)
Příspěvků: 81, poslední: 19.12.2023 1:59:1266502.Informace
https://www.facebook.com/jawamotorcycles/videos/306721893277266/

ten jednosic je nadherny
Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
Splatnost až 360 měsíců.
Kontakt: Petrzuzanek3@gmail.com nebo whatsapp:+420 704 207 735.




Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
Splatnost až 360 měsíců.
Kontakt: Petrzuzanek3@gmail.com nebo whatsapp:+420 704 207 735.




Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
Splatnost až 360 měsíců.
Kontakt: Petrzuzanek3@gmail.com nebo whatsapp:+420 704 207 735.




Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
[Petr Zuzanek] (19.12.2023 1:59:12)
tak yezdi jen tak nebude, jsou tam nějaké soudní tahanice s oděvní firmou. Proto zvolili starší název jawa, který tam ale tolik nepamatují! [bledemon] (9.12.2018 11:51:30)
Tak 21.11 mi z Mahindry napsali:
Dear Customer,

Thank you for writing to us.

This is an automated response to your e-mail. We will respond to you within 2 working days.

Should you need further assistance, do call us on our toll free number:1800-233-8883.
We will do our best to help you.
Regards
Mahindra Customer Care
A to je vše, takže přístup k zákazníkovi taky jako JAWA.
No uvidíme. ;-)
[Verdom] (26.11.2018 6:59:12)
a to už se neopravuje štetečkem s benzínem ? a co na to Jan Tleskač? :) [Hipik] (23.11.2018 23:30:54)
ano, ten motor bez žeber tu bude jako peugeot p2x. Dle indického vedení značka BSA dostane jen větší dvouválce (jawa ne) a plánují také yezdi300.
Jestli se do toho týnec nevloží, tak sem jawu300 na papíry asi nedostanete.
[bledemon] (19.11.2018 13:11:13)
V Evropě již Mahindra vyrábí. Vlastní většinový podíl v Peugeot Motorcycles. [elevator] (19.11.2018 12:57:31)
Tady je seznam zemi kde maji zastoupeni:
http://www.mahindratwowheelers.com/pdf/distributor%20information-1.pdf
[70CB750] (19.11.2018 12:53:45)
Jak znám Jawu, tak než se rozkouká, ti co to budou chtít, si to pořídí jinak či odjinud. Ti ten vlak co jim ujel nechytí, ani kdyby jim jel naproti. ;-) Mi to nedalo a indiánům jsem napsal, zda to budou tahat sem, kdy a přes koho, tak uvidíme, jestli jsou jako pravá Jawa a ani neodepíšou nebo zda dají vědět. ;-) [Verdom] (19.11.2018 11:51:01)
Davy_: OHC udělali taky tak. A ta má vedle Džawy daleko menší potenciál. Jakmile rám, podvozek a motor někdo (Mahindra) dotáhne do Evropy a zařídí homologaci, tak si na to můžeš nabušit nádrž, sedlo, řídítka... pomalu jaký chceš a prodávat s EU techničákem... To usuzuju z toho, že před nedávnem se Mahindra dala slyšet, že tu motorku chce prodávat (i) pod značkou BSA v Evropě... [JZ] (19.11.2018 10:41:10)
Davy_ : Jenze ona bude stacit globalni homologace pro EU, a ta se natuty casem objevi. Jak jsem psal o par radku niz, proc by Mahindra kupovala znacku BSA ? Spravne, protoze to bude vozit do Anglie pod znackou BSA. [Krizoň IV.] (19.11.2018 10:38:31)
Endy> Do toho nikdo nepujde. Kdyz by si nekdo zaridil typovou homologaci u nas a chtel rozpustit naklady do prvnich prodanejch kusu, tak cechacci budou picovat ze je to drahy. Krome toho by se tu prodalo max. par desitek kusu. [Davy_] (19.11.2018 10:13:05)
Endy - a načo by to tu predstavovali, keby sa to nedalo kúpiť? [Milos634] (19.11.2018 9:41:00)
..ja mam jen strach, ze pokud to Mahindra zacne posilat sem rozebrany v bednach, tak v Tynci aspon radne zkurwi finalni montaz ..... ... 350 OHC me teda nebralo... ..ale tenhle indian se mi libi hodne..... [Bubak] (19.11.2018 9:33:56)
Ako sa píše o dotaz vyššie
"Mahindra je Italská ne Indická!! [HonzaBK] (19.11.2018 7:54:12)"
Nemalo by to isť potom cez talianov jednoduchšie sem doviesť?
[Velorex] (19.11.2018 9:28:53)
Oni na motoraren.sk nepíšou, že to budou prodávat, jen že to představí...
Davy: to to radši nechám někomu, kdo to zařídí za mě, a klidně ať jich pak prodá několik stovek. Věřím, že tohodle stroje by se prodalo rozhodně víc než 350OHC.
[Endy] (19.11.2018 9:18:40)
Reseni by bylo pomerne jednoduchy. Schvaleni individualni stavby vyjde asi na 80 000,- s motorem kterej tu uz v necem jezdi. Tady by se musel delat i motor, tzn. hlavne emise, tak neco pres sto, dejme tomu stopade. Pak se na to jedno schvaleni muze postavit urcitej pocet vozidel. Bejvalo to docela dost, tusim 12. Kolik je to ted nevim. Tak se 12 lidi domluvi, v kontejneru se doveze 12 motorek a naklady na schvaleni dopravu se mezi ne rozpustej. Akorat to nesmi bejt 12 manazeru, nebo uklizecek, ale nekdo kdo zvladne pripravit podklady pro zkousky. [Davy_] (19.11.2018 8:32:53)
přece to nemůže na Slovensko někdo vozit bez učasti JAWY v Týnci. Pokud to bude v dubnu mít Slovák, musí to mít i ofiko JAWA,ne? [monty] (18.11.2018 22:16:55)
Takže na Slovensko sa asi bude dovážať. Toto je na stránke zástupcu JAWA na Slovensku
http://www.motoraren.sk/motocykle/jawa-300-kyvacka
[Milos634] (18.11.2018 22:08:33)
Co vím, tak Indie emise řeší až komicky (jako EU), automobilky tam dokonce vozí s auty na homologaci i benzín na homologační testy, s místním se to prý nedá splnit ani ve snu [mais] (18.11.2018 21:31:04)
Krizoň: nevyvracím Tvou zkušenost, ale jak moc ses vztekal na tom úřadě?

(5) K žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel žadatel přiloží

a) doklad o technické způsobilosti vozidla, kterým je

3. osvědčení o registraci silničního vozidla vydané jiným členským státem a, byl-li vydán, i technický průkaz tohoto silničního vozidla,

Čili si myslím, že cokoli, co jezdilo na EU TP, bys měl být schopen přihlásit. Globální homologaci ES považuji za institut, který se týká dovozu vozidla např. z UA, které však z tohoto pohledu vyhovuje...
[JZ] (18.11.2018 21:29:03)
plusminus by neměl bejt problém. Ale musí to projít nějakou zkušebnou v EU, ne? [monty] (18.11.2018 18:20:32)
Monty: Kdyz Mahindra predstavila ten motor asi pred mesicem nebo kdy, tak v parametrech bylo ze to plni nejaky ty novy indicky emisni limity, a ty nejak plusminus sedi i na Euro4, takze s timhle by snad problem byt nemel. [Krizoň IV.] (18.11.2018 18:05:11)
DEKRU znám taky,tam najdou kdeco.......

Otázka je, jestli to plní EURO 4 ? V Indii taková věc nikoho nezajímá.

S BSA mně to napadlo taky, logicky bude stejná motorka v zelené k dostání v Anglii.
[monty] (18.11.2018 16:49:46)
Monty: A jak presne to udelas, legalne ?

Ja tohle totiz uz jednou resil, pri dovozu svojeho Volva 850 z nemecka. Taky jsem zil v tom ze kdyz to ma EU technicak, neni problem. Jenze se ukazalo ze moje 850ka byla dovoz z Kanady, co v nemecku jezdila na zaklade vyjimky, navic schvalena jako "mala dodavka"

A pres to vlak nejel. Nebyt toho ze v dekre za velky peniz "nasli" potvrzeni ze ta 850ka ma vlastne i nemeckou homologaci, tak jsem to proste neprihlasil.

U noveho vozidla, mladsiho 8 let, sice plati jine podminky, ale stejne to bez EU homologace nebo individualniho schvalne proste nevyresis.

Navic, resime tady kravinu, tak si holt zajemci pul roku nebo rok pockaji nez se to sem zacne vozit oficialne. Emise to plni, ABS to ma, a proc asi mahindra kupovala znacku BSA, proto aby to vozili do Australie ???
Jezdit s tim bez papiru nekomentuju, to je kazdyho vec, jak moc si ceni svyho ridicaku.
[Krizoň IV.] (18.11.2018 16:25:48)
Když jednou budu mít EU techničák, tak to na český prostě dám.
A když ne, šoupnu tam číslo z Panelky, červená JAWA jako červená Jawa.......
[monty] (18.11.2018 15:08:37)
Navic, i kdyz to v nemecku nebo anglii nebo proste nekde kde nejsou kreteni prihlasis na nemecky papiry na zaklade vyjimky, tak to nedostanes do cech.

Oproti tomu co si vetsina lidi mysli, tak EU papiry nestaci na prihlaseni v CR. Musis dolozit ze v dane EU zemi to jezdilo bud na zaklade globalni evropske homologace, nebo na zaklade narodniho schvaleni dane zeme (v dobe pred globalni EU homologaci)

Pokud tohle nedolozis (a to samozrejme nedolozis, protoze MahinJawa nic takoveho nema) tak to v CR neprihlasis.
[Krizoň IV.] (18.11.2018 15:02:25)
JZ: Euro4 to sice mozna plni, ale neni na to papir. Cili to muzes koupit, nalozit do kontejneru, dovezt, zaplatit clo a DPH, vyplaznout par set tisic za individualni schvaleni vcetne Euro4, a pak to pujde prihlasit. [Krizoň IV.] (18.11.2018 15:00:19)
Nevím, jak funguje indický DI, ale to nejde koupit mašinu, zavřít ji do bedny, naložit na loď, v Hamburku zaplatit clo a DPH a v Německu přihlásit na evropské papíry? Euro 4 by to mělo plnit bez nějakých dodatečných zkoušek... [JZ] (18.11.2018 14:23:27)
monty: mam pocit ze tenkrat spolupracovali primo s tovarnou, a tu cestu jeli na tovarnich znackach, a az tady se to oficialne prihlasilo jako "novy" vozidlo

Jiny borci co vezli Enfieldy z indie to jeli v dobe kdy se na DI se znamosti daly vybehat cesky znacky bez toho aniz by nekdy nekdo motorku videl, v indii je placli na stroj, a vyrazili. Coz je dneska nemozny.

A jak si predstavujes ze ho dovezes po ose ? Bez znacky ? Pres pakistan a irak, kde je kolikrat velky problem se dostat pres hranici na komplet legalni motorce ?
[Krizoň IV.] (18.11.2018 11:51:27)
Tak jsou i jiný možnosti. Jak to třeba dělali borci s Uralama, který si koupili v Irbitu a jeli po ose domů?
Papírově je to to samý, koupí vozidlo mimo EU, doveze je po ose do Unie,a tady přihlásí.
[monty] (18.11.2018 11:38:31)
[Krizoň IV.]Dejme tomu ,že máš pravdu,potom nám nezbývá ,než zalovit v jiném rybníku,třeba https://www.youtube.com/watch?v=C6_wcOu68X0&feature=em-uploademail
více na : https://www.youtube.com/user/Jindriks
[Pucfol] (18.11.2018 10:58:14)
Pucfol: Protoze v indii sice mozna motorku koupis, ale rozhodne ji neprihlasis na sebe. Ne pokud nemas v Indii trvaly bydliste.
Nicmene dejme tomu ze ukecas nejakyho indiana aby ji prihlasil na sebe. Bez karnetu te nepusti z indie pres hranice, a karnet je papir v kterym se zavazujes ze danou motorku neprodas v cizim state.
Takze i kdyz se na Jawe s indickou znackou dostanes do Cech, tak ti ji tu nikdy nikdo neprihlasi, protoze se sem dostala na zaklade karnetu kterym se zavazujes ze ji vratis do Indie.

Takze skoncis s motorkou na dvore, na ktery nikdy nebudes smet legalne vyject na silnice, a budes cekat 30 let nez ji prihlasis jako veterana.
[Krizoň IV.] (17.11.2018 23:29:47)
Tak mě napadlo,že když si mohl z Thajska dovézt po vlastní ose Tuk-Tuk Martin Měchura z Horní Řepčice na Litoměřicku, proč by si některý zdejší nadšenec nemohl za "pár korun" koupit v Indii "Jawu" a dovézt si ji domů? Pro nadšence to není vůbec složité,letenka tam a zpátky pěkně na motorce a je to! [Pucfol] (17.11.2018 17:56:37)
na značku- v Indii musí motorka mít značku i vepředu [monty] (17.11.2018 17:06:24)
nevíte k čemu tam je ten pásek pod předním světlem? [zelyvel] (17.11.2018 16:25:04)
Kosťa: co se děje? Kdyžtak do zpráv [cPetan] (17.11.2018 8:38:47)
Tatra umřela. Uvidíte brzy v médiích. [Kosťa] (16.11.2018 20:16:30)
Jo, něco na tom bude... Jak z hrobu vstala Tatra, nebo Aero, když se změnil majitel. [Jad] (16.11.2018 19:14:23)
Velorex: ...problem neni dneska ve statu, ale v te particce zmrdu a neschopu, co Jawu zprivatizovala, vlastnila a vedla a stale vlastni a vede..... [Bubak] (16.11.2018 18:40:09)
Myšlenka, že původní, opravdový Jawy začnou zlevňovat poté, co se v Indii rozjede výroba pseudo kejvačky s koupeným logem Jawa na nádrži, mě opravdu pobavila. [Knoxville] (16.11.2018 17:53:11)
Krizon: ve výsledku by asi i. Spousta lidí si kupuje kejvačku protože na tom jako děti jezdila a tohle nabídne řešení bez šmíru. Kdo ví, každopádně bych to rád zjistil nejlíp tak, že to tady začnou prodávat :-) Já bych si něco takovýho klidně s radostí koupil, pořád pokukuju po nějaký 250-300ccm na pár km kolem komína ve který se nebudu muset šťourat. Jen mě tam děsí slovo Indie u výrobce. [Garfield] (16.11.2018 16:21:30)
Nejak nechapu proc by mely ceny kejvacek propadnout. To je asi tak stejna naivita jako cekat ze originalni Triumph Bonneville z 60 let bude levnejsi nez novy modely z 2000+

Nicmene Bonneville se vyrabi uz pres 15 let, a cena stare 650ky je porad vyssi nez cena nove 1200ky.
Tak asi tak ...
[Krizoň IV.] (16.11.2018 15:54:51)
Bohužiaľ je to problém štátu a tých čo jawu riadia. Nielenže prichádzajú o milióny keď nič nerobia, ale aj keď niečo spravia tak ich to ťahá ešte nižšie ku dnu. a ešte aj s hanbou.
Bohužiaľ minulý režim naučil ľudí robiť veci len aby bolo, a nebolo sa treba ani snažiť, aby niekto niečo mal. Stačilo ak sa posnažil tak aby to nikto nevidel. A niečo si ukradol.
A tí čo sa snažili a chceli robiť veci poriadne, nie len pre momentálnu chvíľu, takí už vymreli.
A takí čo sa teraz narodili a chcú veci robiť poriadne, kvalitne a myslia do budúcna odišli preč. Často preto, lebo firmy, v ktorých pracujú/vali, riadia ľudia z minulého režimu. No a tí zas robia len pre seba a momentálnu chvíľu. A kašľú na to ako to vyzerá....
[Velorex] (16.11.2018 15:33:06)
na tahy indických inženýrů seje bílý tesák, oni asi náš stát neokradli. A že chtějí vytřískat, ty svatá prostoto... [ventil] (16.11.2018 15:15:48)
Trošku nechápu to zdejší nadšení z indické motorky,která mohla mít klidně název Bombaj.To ,že tam dali indičtí inženýři název JAWA (pérák a pod...),je pouze marketingový tah,protože Jawa byla kdysi pojem a já v tom názvu pro indickou mot. vidím jenom co nejvíce na motorce vytřískat. Na pozadí toho ,kolik to celé stálo indiány a o kolik už náš stát přišel miliard je tohle pouze kapička do mínusu. [Pucfol] (16.11.2018 14:51:10)
Už se těšim jak budou péráky za 20000 s notama za 25000 a kývačky o deset níž. Vozte mě je ihned :D [Dolin] (16.11.2018 14:44:26)
Propadnou se jen renovovany stroje :) [Shimoah] (16.11.2018 9:43:39)
Velmi se mi to líbí, rád bych tohle vlastnil. A navíc až se tyto krásné stroje dovezou, pokud se to povede, jistě se prudce propadnou ceny kývaček/panelek :-) Konec Jawa veksláků na bazoši se blíží :-) [edward] (16.11.2018 8:56:31)
MONTY už teda napsal svýmu indickýmu agentovi,ale naději tomu nedávám.
Ale třeba to doveze Týnec?
[monty] (15.11.2018 20:11:51)
to nás bude před vratama u montyho přešlapovat asi hodně. Zkusme napsat Ježíškovi. [ventil] (15.11.2018 20:06:28)
Myslím si, že nebude dlouho trvat a Monty to bude mít zaparkované doma. 👍 👍 👍
A kdyby se to sem (nedejbože) v budoucnu nedováželo, tak si to aspoň budeme moci prohlédnout naživo u něj. 😍
[Westfan634] (15.11.2018 19:46:42)
bledemon: to je sice pravda, ale vstřikovače se zase serou výrazně míň, než karbec... [JZ] (15.11.2018 19:26:25)
to jsem zvědav, jak se mahindrojawa chytne v indii. Ve vyšších kubaturách to tam enfield350 pěkně válcuje. I proto, že mu stále stačí karburátor a dostane jen abs. U jawy už nebude pouliční servis na vstřikování stačit. Měsíční statistika: https://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/Highest-Selling-200-500cc-Bikes-In-April-2018.jpg [bledemon] (15.11.2018 19:02:30)
krizoň: místní dizajnéři a vývojáři by si měli pročíst kupodivu veskrze pozitivní komentáře na motorkářích, souhlasím s tebou 100x lepší jak OHC. [ventil] (15.11.2018 18:25:22)
pucfol:oboje [ventil] (15.11.2018 17:43:59)
[ventil] Jako Džávu nebo jako Jawu? [Pucfol] (15.11.2018 17:24:35)
zase si to dovedu představit vedle mých kulatic v garáži a minule se to tady dost hanilo na základě jedné fotky.... [ventil] (15.11.2018 17:20:02)
(furioso) Ten zelenej pérák vypadá zajímavě,otázka je a bude v jaké kvalitě to bude a jak dlouho budou dostupné náhradní díly?
https://www.youtube.com/watch?v=j4PFs4t5o1Q&feature=em-uploademail
[Pucfol] (15.11.2018 12:52:07)
...perak pecka, jen me prijde z ema maly kola na relativne mohutnej predek.... ..a ta cervena nova kejva tayk moc pekna...... [Bubak] (15.11.2018 12:50:04)
Mě se teda líbí. Zvlášť v tý grafitový barvě [gryzzlik] (15.11.2018 12:36:58)
https://www.youtube.com/watch?v=KubMPGWyM8s - tu je detailnejsie ten sedy perak [furioso] (15.11.2018 12:14:55)
Můj zcela osobní názor je, že v rámci požadavků homologačních předpisů hoši indičtí ovedli skvělou práci... [JZ] (15.11.2018 12:08:39)
Pokud to prodávají za 155 tisíc rupií, tak vychází na nějakých 50-60 našich kilokreditů. To by byla více než přijatelná cena, ale já vím, clo, daň, marže... [JZ] (15.11.2018 12:05:24)
Skvely! :) [Jardaaa] (15.11.2018 12:03:26)
Veľmi pekné..klobúk dole..a nevadí mi, že to je indické [bongo] (15.11.2018 12:02:30)
Pěkný to je, ale nekoupil bych si to. [Montgomeryx] (15.11.2018 11:57:40)
maji aktualizovane oficialni stranky: https://www.jawamotorcycles.com/ Doporucuji porovnat s tyneckejma strankama:-D [Labakov] (15.11.2018 11:46:18)
Krizoň - souhlas. [deyva] (15.11.2018 11:39:58)
Hlavne ze tyden nazpatek se tu mistni odbornici na design predstihovali v tom jakej je to hnusnej bastl, na zaklade mizerny fotky prototypu.
Jinak za me dobry, me se libil uz i ten prototyp, je to asi tak stokrat lepsi nez co predvedla Jawa s 350OHC
[Krizoň IV.] (15.11.2018 11:20:55)
Ptám se už asi po stopadesáté, proč ty desítky milionů z dotací neinvestovali v Týnci do vývoje něčeho takového, než do toho jejich pochybného litru, který stejně nikdy vyrábět nebudou?
Mě se to moc líbí a kdyby se to sem dováželo, šel bych do toho.
[Westfan634] (15.11.2018 11:10:01)
Bude poslední hřebíček do rakve týneckého vývoje indický? Má smysl se v Týnci ještě o něco snažit? Vzhledově paráda, jsem zvědav na techniku, příjemně překvapili... [jc3] (15.11.2018 10:42:51)
Velorex: Neblbni, to nejsou schopni v Tynci vyrobit a bylo by to neefektivni. Ale snad je napadne to zacit sem dovazet, to by snad mohli. Tedy pokud to Mahindra zhomologuje pro EU. [Labakov] (15.11.2018 10:34:09)
Možno by mala original jawa-čr kúpiť licenciu na výrobu od indickej jawy. [Velorex] (15.11.2018 10:23:06)
Moc pěkný. Tu Jawu jménem Jawa bych si asi fakt byl ochoten koupit. Jak se asi na nás museli koukat Indové, když jsme se tu bili do prsou s 350OHC a oni měli v rukávu tohle? [Vládík] (15.11.2018 10:10:18)
Já říkám: ANO! [Endy] (15.11.2018 9:48:39)
Jako..... mazec ! :-) [milánek] (15.11.2018 9:44:56)
krásný, kluci indičtí to dokázali :-) gratuluji a potlesk! Šedivej jednosic je fakt pecka! [Dawid] (15.11.2018 8:21:23)
A sup nahoru [Labakov] (15.11.2018 7:17:00)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,063 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.3.2024 0:22:22